niedziela, 11 września 2011

ZAPRASZAM-NOWY BLOG!! -macarons project



Już dziś zapraszam wszystkich serdecznie na mojego drugiego bloga
gdzie stworzyłam, a bardziej zaczynam tworzyć makaronikowy projekt by ułatwić wszystkim pieczenia tych małych, pysznych ciasteczek.

Na blogu znajdziecie m.in. opis ze zdjęciami jak krok po kroku zrobić makaroniki

W zakładce RECIPES umieściłam wstępną listę pierwszych wpisów, ktorej już niedługo pojawią się na blogu.

 Jeśli nie wiecie co to makaroniki lub chcecie dowiedzieć się więcej o całym projekcie i jeog inspiracji zapraszam tutaj- PROJECT

Mam nadzieję, że nie raz mnie dowiedzicie i że dzięki stronie pieczenie makaroników stanie się dla Was miłym doświadczeniem i ciekawą kulinarną przygodą. Liczę na to, że podzielicie się ze mną swoimi rezultatami, a także fantazyjnymi pomyslami, do których być może zainspirują was moje przepisy.

Pozdrawiam i zapraszam,


5 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam i w końcu spróbuję ja zrobić^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się szwedzka bułeczka w logo tego bloga :))
    Yummy & Tasty

    OdpowiedzUsuń
  4. Step by step to była kiedys moja ulubiona piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 38 year-old Software Consultant Griff Josey, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Stargate and Mycology. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Fox. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails