poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Prośba

Witam, proszę wszystkich o dobre rady co do prowadzenia bloga, jestem nowa i kompletnie zielona jeśli chodzi o blogowanie. Bardzo proszę o pomoc :]


Jeśli ktoś umiałby mi wytłumaczyć to bardzo proszę o pomocną dłoń dla początkującej blogowiczki.


A teraz pare pytań:

Jak być widoczym w Google?
Tam trzeba wpisać adres witryny ale co dalej, bo adres wpisałam.

Jak dodać 'Kategorie' do bloga?

Jak wstawić widget 'You might also like' ale tak, żeby były zdjęcia.

I jak zalogować się na Durszlaku, bo sie zarejestrowałam ale nie dostałam maila zwrotnego, ile trzeba na niego poczekać?

Dziękuję :]

13 komentarzy:

  1. Na Durszlaku musisz poczekać na zatwierdzenie przez administratora ;) Ja czekałam dość długo, ale to różnie bywa, więc warto uzbroić się w cierpliwość, zwłaszcza, jeśli blog jest nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc,
    Kategorie same Ci się pojawią jak i dołu posta je dodasz.
    W Durszlaku musisz poczekać na odpowiedź. Moderator może być na wakacjach na przykład. Cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    co do google to im więcej będziesz pisać tym 'wyżej' będziesz, przez kilka dni możesz wcale nie być widoczna
    co do durszlaka to czasami trwa to chwilkę, możesz napisać http://durszlak.pl/f/kontakt jeszcze raz, ale może okres urlopowy trochę spowolnił durszlaka

    a jeśli chodzi o kategorie to nie wiem czy myślimy o tym samym, ale jeśli chodzi Ci o to co myśle to dodawałam to ręcznie w projekt/ dodaj gadżet / lista linków i tam linkowałam do każdej kategori tworząc nową liste linków :)

    wiem, że to skomplikowane i ciężko mi to dobrze wytłumaczyć, ale z czasem wszystko będzie łatwiejsze :)

    miłej zabawy i w razie pytań pisz tylena@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. "co do google to im więcej będziesz pisać tym 'wyżej' będziesz, przez kilka dni możesz wcale nie być widoczna"

    I im więcej osób będzie do Ciebie linkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pytania niestety nie odpowiem, bo daleko mi jeszcze do blogowego eksperta... Natomiast widzę, że zapowiada się bardzo ciekawy blog, piękne zdjęcia! Życzę powodzenia i będę zaglądać:) Ps. Jak dla mnie to font mógłby być trochę większy. Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, ja też jestem początkująca ale zalogowana na blox'ie ;) ogólnie to mam problem ze znalezieniem ciekawego szablonu kulinarnego ale mysle ze jeszcze wszystko przed nami ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do 'You might also like' to wystarczy że u kogoś w to klikniesz i dalej Cie poprowadzi:) Powidzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. No, rady już dostałaś, to ja o babeczkach. Pyszne są, jagody i czekolada to fajne dodatki.
    Uśmiechnięty miś jest uroczy... Od razu humor mi się poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Kobieto :) Ładnie tu u Ciebie. Na pytania odpowiedziały bardziej doświadczone Koleżanki - ja też w sumie dopiero zaczynam. I sprawia mi to coraz więcej przyjemności. Zresztą - czytałaś ;)

    Hmm... Też jestem z Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fordon. Nowy :) Bardzo daleko?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny i dobrze zapowiadający się blog :) życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj wśród blogujących, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Widzę, że rady już dostałaś.
    Życzę Ci długich lat smacznego blogowania.
    Pozdrawiam serdecznie
    Pela

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails